کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317853 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

جعبه‌گشایی از یک موبایل 20 هزار دلاری

اگر حدود 80 میلیون تومان پول دارید و به‌دنبال یک موبایل می‌گردید، بهترین گزینه برای شما سولارین است!

به گزارش سافت گذر و به نقل ازآی تی ایران؛ این موبایل بی‌نظیر و فوق‌العاده لاکچری 20 هزار دلار قیمت دارد. بهترین و گرانترین مواد این کره‌ خاکی مثل طلا، الماس، چرم و غیره همگی در این موبایل جای گرفته‌اند. از لحظه‌ای که جعبه را باز می‌کنید متوجه کیفیت محصولی که خریده‌اید خواهید شد. رنگ بی‌نظیر جعبه و کیفیت بسته‌بندی مشخص است که برای محصولی 20 هزار دلاری است.

حتی باز کردن در سیم‌کارت این موبایل هم عادی نیست! در جعبه این گوشی یک جاکلیدی از جنس فیبر کربن وجود دارد که با آن سینی سیم‌کارت را خارج خواهید کرد و بعد از اینکه در بزرگ آن را بستید، همان در تبدیل به دکمه کم‌ و زیاد کردن صدا می‌شود.

شاید درباره گارانتی این موبایل حدس‌هایی بزنید، اما جالب است بدانید اگر این موبایل به هر دلیل خراب شود، یکی از مهندسان این شرکت از دفتر مرکزی به سمت شما پرواز می‌کند و اگر موفق نشد گوشی را درست کند، همان لحظه یک گوشی دیگر به شما امانت می‌دهد تا موبایل خودتان درست شود.

پشت این موبایل یک دکمه دارد که برای امنیت است. یعنی تمام تماس‌ها، پیام‌ها و هرچیزی که به گوشی شما وارد می‌شود یا از آن خارج می‌شود را حتما رمزگذاری می‌کند به این ترتیب اگر کسی بین راه قصد هک کردن اطلاعات شما را داشته باشد، هرگز موفق نخواهد شد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 34998 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1395/10/08 تعداد مشاهده: 3353
سافت گذر